środa, 30 marca 2011

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr :)

Dzisiejsza pogoda była cudowna. Aż mi się zebrało na wspominki i pogadaliśmy z Adamem jeszcze o czasach harcerskich i wszystkich tych wiosennych rajdach i zbiórkach, które kończyły się ogniskiem i wspólnym śpiewaniem. To był najpiękniejszy okres w moim życiu :) Właśnie w piątek wracam do mojego city i robimy ognisko ze starymi znajomymi :)
Wiosna jest dla mnie bardzo kreatywna :D Ostatnio buszuję a to w kuchni a to maluję i próbuję tworzyć coś pięknego. Zainteresowałam się Adamowym aparatem i sama coś tam pstrykam, ale nie ma to na razie ani rąk ani nóg. Zdecydowanie wolę malować :)
Zrobiłam dość duże porządki w szafie i wywaliłam całe mnóstwo rzeczy. Zostałam w samych dżinsach i podkoszulkach, więc mój portfel już piszczy, bo trzeba będzie wybrać się na zakupy. Przy okazji wygrzebałam z dna szafy taką oto kieckę :))
sukienka-second hand, sweterek-sec.hand, torebka-h&m, chusta-cubus, bransoletka-komis ciuchowy, buty-bazarek



okulary-C&A, naszyjnik-stragan

7 komentarzy:

  1. spódnica przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica, torebka też mi się podoba. ^^


    no tak, harcerstwo ma swój urok, pomimo panującej opinii, że wszystkie harcerki są brzydkie i nie mają gustu- ja się stanowczo nie zgadzam. ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się sukienka long :)

    http://mala-czarna90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie maxi spodnice ! dobrze ci w niej :)

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna spódnica, uwielbiam maxi!

    OdpowiedzUsuń