wtorek, 22 lutego 2011

Wielka Wyprz!

Muszę się przyznać, bez bicia:
Nie mam konta na allegro!
Dotychczas korzystałam z adamowego konta, ale mam do sprzedania tyle rzeczy, że przydałoby mi się własne. Kto ma konto na allegro, ten wie, że nim przyjdzie na adres zamieszkania ten kod czy cuś, to mija dwa tygodnie, a ja jestem w gorącej wodzie kąpana...
Oto co mam do zaoferowania:
H&M, 15 złotych (założony raz)

H&M,spódnica, wcale niechodzona, 10 zł

House, tunika(?), 10 zł

Reserved, 40 złotych


Sony, 150 zł. Nie mam na niego gwarancji dlatego sprzedaje za połowę ceny, chociaż jest nówką.


Prawie wszystko(oprócz torebki) było zakładane raz albo wcale. Co do odtwarzacza, to użytkowałam go przez tydzień.

aga_tha@poczta.fm

jakby coś ktoś chciał...

Aktualizacja!!!
https://picasaweb.google.com/116352700448944471723/Ubrania#
pod tym linkiem znajdziecie jeszcze kilka rzeczy.

3 komentarze:

  1. jeśli planujesz skorzystać tylko jednorazowo z allegro jako sprzedawca, to lepiej użyć cudzego bo jako początkujący sprzedawca będziesz mieć mało wejść...ale jeśli koniecznie chcesz założyć własne, to polecam wystawić na początek kilka rzeczy od 1zł, kupić trochę przedmiotów - tak żeby zdobyć komentarze, a jak już będziesz mieć ich przynajmniej kilkanaście - wystawić droższe aukcje. mówię z perspektywy 5-letniego doświadczenia w sprzedaży na allegro (3 konta, ok 3tys. sprzedanych przedmiotów :) ) pozdrawiam i powodzenia :)
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  2. jejuś torba świetna ! może się skuszę !
    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba obserwuj i napisz komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. poperam tattwe, albo zapisz sie na stylio.pl tam też prowadzone sa sprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń