środa, 9 lutego 2011

Kraków

Kocham Kraków! Chociaż mieszkam tu od kilku miesięcy, a wcześniej znałam to miasto ze szkolnych wycieczek i opowiadań cioci, to kocham go równie mocno jak mój rodzinny Ostrowiec...A dlaczego?


Bo:
-niepowtarzalny klimat i urok wąskich uliczek i starych kamienic..
-mnóstwo klimatycznych knajpek, a jestem strasznym żarłokiem!
-więcej lumpeksów :P
-chińska knajpka na Mazowieckiej.
-Sukiennice, gdzie wchodzę za każdym razem kiedy jestem na Rynku, tylko po to, żeby sobie popatrzeć.
-Teatr im. Juliusza Słowackiego, bo jestem wielką miłośniczką sztuki!

W ogóle Kraków jest takim artystycznym miastem. Tutaj powstała Piwnica pod Baranami, tu istnieje Jama Michalika, ASP, gdzie chciałam studiować...Jestem z tym miastem mocno związana i już teraz wiem, że zostanę tu na całe życie :)




Ps. Chyba zrobię dzisiaj jeszcze jeden post :)

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) z chęcią odwiedziłabym Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kocham Kraków;) Jest niezwykły!

    OdpowiedzUsuń
  3. również kocham Kraków i za jakiś czas jak się uda to się przeprowadzam :) zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się. Ja też uwielbiam Kraków:-)

    OdpowiedzUsuń